
Prenova kopalnice
V trgovini BANA - vse za kopalnico, vodovod in ogrevanje boste našli kompletno opremo različnih proizvajalcev za vašo kopalnico. Ponudimo vam tudi kompletno prenovo vaše kopalnice, tako rekoč kopalnice na ključ.
Prenova kopalnic z BANO
Ko se odločite, da bi prenovili kopalnico nas pokličite in dogovorili se bomo za ogled. V najkrajšem času vas bo obiskal naš svetovalec, si ogledal obstoječo kopalnico, jo premeril, narisal skico in si zapisal vaše želje. Nato vam pošljemo ponudbo.
Vabljeni!

Postopek prenove kopalnice
Opravimo vsa dela od demontaže stare kopalnice, vodoinstalaterska dela, polaganje ploščic in vgradnja vseh potrebnih elementov.
Na kratko bi vam radi predstavili naš način adaptacije kopalnice. Ko se odločite, da bi prenovili kopalnico nas pokličite in dogovorili se bomo za ogled. V najkrajšem času vas bo obiskal naš svetovalec, si ogledal obstoječo kopalnico, jo premeril, narisal skico in si zapisal vaše želje.
Izdelali vam bomo ponudbo (predračun), ki bo zajemal vsa dela, od demontaže stare kopalnice do izgradnje nove. Informativna ponudba bo zajemala tudi vso opremo, nato se v našem prodajnem salonu dogovorimo o morebitnih spremembah opreme. Ko se odločite in potrdite predračun se dogovorimo za začetek del.
Dela potekajo po naslednjem vrstnem redu:
- Demontaža starih elementov, odstranitev starih ploščic in odvoz odpadnega materiala na deponijo.
- Centralno ogrevanje.
- Zamenjava vodovodnih in odtočnih cevi, postavitev kadi, napeljava elektroinstalacij.
- Zidarska dela in predpriprava za polaganje ploščic.
- Polaganje in fugiranje ploščic.
- Knauf stropi in beljenje.
- Montaža in priključitev novih elementov.
- Pregled in prevzem kopalnice.
Naše podjetje se zaveže opraviti prevzeta dela strokovno, pravilno in kvalitetno. Priskrbeli bomo ves potreben material za delo in kopalniško opremo, ki je navedena v ponudbi, razen, če ni posebej navedeno. Podjetje Bana d.o.o. izvaja delo v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja podjetja. Zagotavljamo tudi učinkovito obravnavo morebitne pritožbe s strani potrošnika. V primeru pritožbe prosim pokličite službo za reševanje reklamacij tel. št.: 04/ 2361-240. Družba Bana d.o.o. priznava kot pristojnega za reševanje izvensodnih potrošnikih sporov sledečega izvajalca; Izvajalec IRPS: Evropski center za reševanje sporov, Ljubljana, info@ecdr.si, T: +386 (0)8 205 65 93 Uroš Petohleb
Predstavili smo vam postopek prenove kopalnice.
Več informacij vam bomo z veseljem obrazložili v naši trgovini (kontakt).